Dołącz do naszego 4 osobowego zespołu w Gdańsku, który zajmuje się wsparciem IT użytkowników w 29 krajach. W związku z ciągłym rozwojem (zarówno ilościowym – ciągle otwieramy nowe sklepy, jak i jakościowym) poszukujemy kolejnej osoby do naszego działu IT Client Infrastructure Stores na stanowisko:
Starszy Specjalista IT (Senior IT Specialist)
Miejsce pracy: Gdańsk
Za co będziesz odpowiedzialny?
· za wsparcie IT około 7 tys. użytkowników, oraz 3 tys. serwerów i 6,5 tys. komputerów w naszych sklepach;
· za utrzymanie oraz zarządzanie serwerami (Debian/Proxmox), desktopami (Windows 10/11) i komputerami Point-of-Sale (POS), systemem elektronicznych wyświetlaczy cen (ESL);
· co do zasady będziesz zajmować się projektami i utrzymaniem, ale pomagamy również w zadaniach z trzeciej linii wsparcia;
· projekty (w tym te ściśle tajne J) i zadania obsługujemy poprzez Jira oraz system ticket’owy
· do zdalnego rozwiązywania problemów używać będziesz programu DameWare, w związku z powyższym nie będziesz mieć bezpośredniego kontaktu z użytkownikami końcowymi.
Dołącz do nas, jeśli:
· masz wiedzę i doświadczenie w obszarze IT związanym z administracją systemami klienckimi i ze wsparciem użytkowników oraz automatyzacją zadań;
· znasz, używasz i potrafisz zarządzać: Debian (Linux), bash, MECM, Active Directory, PowerShell, Group Policy, Microsoft 365;
· jesteś otwarty na naukę nowych technologii;
· Twoja znajomość języka angielskiego jest co najmniej na poziomie B2. Język angielski jest codziennie używany na tym stanowisku – korespondencja w ticket’ach, email’owa oraz werbalna (spotkania z zespołami m.in. z Danii);
· jesteś absolwentem lub studentem informatyki czy dziedzin pokrewnych.
Dodatkowe punkty przyznamy za:
· znajomość systemu monitorowania Nagios;
· doświadczenie w pracy z API (REST API);
· znajomość systemu do obsługi ESL (electronic shelf labels).
Jako członek naszego zespołu możesz liczyć na:
· stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
· pracę w stałych godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku oraz możliwość pracy zdalnej (2 dni w tygodniu);
· możliwość korzystania z karty Multisport oraz ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach;
· bezpłatną, dodatkową opiekę medyczną;
· komfortowe biuro i duży, darmowy parking oraz siłownię;
· codziennie śniadania, owoce, pyszną kawę i lunche przygotowywane na miejscu za niewielką opłatą miesięczną;
· rabat pracowniczy na zakupy w sklepach JYSK;
· niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon służbowy, z których możesz korzystać również prywatnie.
Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować