Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje doświadczenia i umiejętności:
- Pasjonujesz się nowymi technologiami,
- znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze,
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok,
- masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami,
- aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu,
- dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną,
- znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office,
- potrafisz myśleć analitycznie.
Twoje zadania:
- obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne),
- zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem,
- przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
- pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem,
- testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu,
- wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
- udział w prowadzeniu projektów IT.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- fajną pracę w zespole pasjonatów IT,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, komputer osobisty, telefon
- udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji.