Wczytywanie...
2024-01-04

Miejsce pracy: Gdańsk

Twoje doświadczenia i umiejętności:

  • Pasjonujesz się nowymi technologiami,
  • znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze,
  • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok,
  • masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami,
  • aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu,
  • dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną,
  • znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office,
  • potrafisz myśleć analitycznie.

Twoje zadania:

  • obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne),
  • zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem,
  • przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
  • pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem,
  • testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu,
  • wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
  • udział w prowadzeniu projektów IT.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • fajną pracę w zespole pasjonatów IT,
  • możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
  • benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, komputer osobisty, telefon
  • udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji.
Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Gemini Polska
Profil firmy
Branża
Zdrowie/Uroda
Liczba pracowników
3900
Założone w
1990
Telefon
58 770 18 80 58 770 1**** Show
Miasto
Gdańsk

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować