O nas
Vectra to wiodący na rynku ogólnopolski kablowy operator telekomunikacyjny, który oferuje klientom pakiet nowoczesnych usług. Wieloletnie doświadczenie firmy, bogata oferta oraz systematyczny rozwój ugruntowały jej silną pozycję w branży. Rynek telekomunikacyjny, w którym działa zmienia się dynamicznie. Wymaga ciągłego doskonalenia usług i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań z różnych obszarów biznesowych. Dotychczasowy sukces Vectry to przede wszystkim wynik zaangażowania i kreatywności całego zespołu, któremu firma daje możliwość rozwoju zawodowego na wielu płaszczyznach.
Nasze wymagania
- Minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze eCommerce i/lub Marketingu online
- Wykształcenie kierunkowe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenia w efektywnym pozyskiwaniu klientów, planowaniu i realizacji celów oraz strategii sprzedażowych i marketingowych Spółki
- Doświadczenie w tematyce eCommerce, eCare,UX, zarządzaniu kanałem sprzedaży, A/B testing i ekonomii behavioralnej
- Potwierdzone doświadczenie w budowie rozwiązań eCommerce i dostarczaniu celów sprzedażowych
To oferujemy
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Możliwość zarządzania transformacją eCommerce i tworzenia rozwiązań na poziomie liderów rynku na skalę ponad 1.5 mln Klientów
- Bieżąca praca w dużej, rozwijającej się kategorii produktowej
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Stabilne zatrudnienie i perspektywę długotrwałej współpracy
- Dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole
- Rozwój zawodowy i menadżerski w firmie o ogólnopolskim zasięgu
- Dofinansowanie do karty MultiSport, zniżki na usługi firmowe
Twój zakres obowiązków
- Rozwój kanału eCommerce
- Zarządzanie sprzedażą i konwersją realizowaną poprzez stronę internetową, strony partnerskie oraz aplikacje mobilne
- Wzrost wartości generowanej przez kanał eCommerce
- Akwizycja nowych klientów
- Optymalizacja ścieżki Klienta i stała poprawa wydajności technologii
- Zarządzanie Zespołem eCommerce