planowanie strategiczne w ramach opiekowanej kategorii produktów, tworzenie planów, harmonogramów projektów i ich egzekucja,
współpraca z innymi działami firmy w ramach doboru i realizacji strategii kategorii, m.in.: sprzedaż, logistyka, dział prawny, kontroling,
praca z cyklem życia produktu w kategorii (decyzje dot. nowości, analiza wyników nowości po 6mies, planowanie portfolio sezonowego wraz z dz. Kupieckim),
śledzenie na bieżąco wyników sprzedaży i marżowości kategorii,
kontrola wyników vs założenia, bieżąca reakcja i stosowna korekta założeń kategoryzacyjnych dla całości asortymentu,
analiza parametrów wynikowych produktów w opiekowanej kategorii ( np. średnia cena sprzedaży/zakupu, średni zapas , stock days),
decyzje na temat wprowadzania nowych produktów oraz śledzenie trendów rynkowych,
poprawa marży wynikająca z podjętych działań w zakresie zarządzania asortymentem.
Nasze wymagania
minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
doświadczenie w zarządzaniu kategoriami z odpowiedzialnością za budżet (mile widziane w asortymencie farmaceutycznym lub drogeryjnym),
znajomość procesów zakupowych, wiedza z zakresu marketingu,
umiejętność analitycznego myślenia oraz szybkiego i efektywnego rozwiązywania problemów, odporność na stres,
samodzielność i skuteczność w działaniu,
umiejętność ustalania priorytetów i organizacji pracy,
umiejętność pracy zespołowej i współpracy między działowej.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
realny wkład w budowanie strategii biznesowej.
pracę na samodzielnym stanowisku przy realizacji ciekawych projektów,
benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie,
atrakcyjny program poleceń pracowniczych,
dostęp do platformy językowej e-Tutor,
możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
obecność trenera wewnętrznego,
dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
komfortowe biuro w dobrze skomunikowanej lokalizacji,